V první řadě je třeba zdůraznit, že při nákupu přes e-shop je možné objednané zboží do 14 dnů vyměnit či vrátit. Pokud se tedy netrefíte do velikosti obuvi, nebo Vám přijde jiná než objednaná obuv, lze zboží v této lhůtě vyměnit a není to předmětem reklamace (viz. Obchodní podmínky, článek 5).
V tomto případě můžete využít Formulář k odstoupení od smlouvy (doplňte žlutě vyznačená pole) a nevyhovující nenošenou obuv pošlete na adresu naší provozovny - viz níže. Jakmile obuv obdržíme, do 14 dnů zašleme kupní částku a náklady na nejlevnější možný způsob dopravy objednaného zboží k Vám na Vámi uvedený účet.
Reklamace se vztahuje na vadu na obuvi, která se objeví v průběhu 24 měsíců od převzetí zboží zákazníkem. Během této doby je možné reklamovat pouze výrobní a materiálové vady obuvi. Naopak opotřebení, poškození či nesprávné užívání obuvi zákazníkem nebude v reklamačním řízení uznáno.
Vadu je nutno reklamovat ihned při jejím zjištění, aby nedošlo k devastaci obuvi a nemožnosti ji opravit.
Reklamace, pokud je uznána, bude vyřešena opravou, výměnou nebo vrácením peněz do 30 dnů od jejího uplatnění.
V případě reklamace obuvi zakoupené přes náš e-shop zabalte čistou a suchou obuv a odešlete na adresu naší provozovny. Přiložte prosím doklad o koupi a můžete předvyplnit i Reklamační list.
V případě, že jste zboží zakoupili v kamenné prodejně a chcete zboží reklamovat, kontaktuje nás na tel.: 773 877 390, 775 277 280 případně zboží doneste na adresu naší provozovny:
La Botka
Náměstí Antonie Bejdové 1810/10 (areál Duha)
70800 Ostrava - Poruba
Při reklamaci je potřebné prokázat zakoupení obuvi, nejlépe předložením kupního dokladu (účtenky, faktury), která slouží jako záruční list.
Obuv musí být při podání k reklamaci ČISTÁ A SUCHÁ.
Další informace viz Obchodní podmínky (článek 7).
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ S ČOI
S účinností od února 2016 přináší novela zákona o ochraně spotřebitele další možnost řešení sporu spotřebitele s prodávajícím, pokud se sami nedohodnou na oboustranně přijatelném kompromisu. Rolí mediátora zákon pověřuje mj. Českou obchodní inspekci. Této možnosti budou využívat zejména spotřebitelé, kteří nejsou spokojeni se způsobem vyřízení reklamace nebo s jejím zamítnutím ze strany prodávajícího nebo poskytovatele služeb. Cílem nové právní úpravy je umožnit spotřebitelům vyřešení sporu mimosoudní cestou a méně nákladně. K tomu, aby toto řízení mohlo být zahájeno, je však třeba splnit určité náležitosti, a aby bylo úspěšné, musí mít obě strany vůli svůj spor vyřešit. V opačném případě se soudnímu řízení nevyhnou.
Další infiormace najdete na https://www.adr.coi.cz
Je třeba si vybrat subjekt pro řešení sporů, který bude vaši stížnost vyřizovat. Který subjekt to bude, se musíte dohodnout s druhou stranou. Každý subjekt pro řešení sporů má svá vlastní pravidla a postupy. Řešení sporu touto cestou je obvykle jednodušší, rychlejší a levnější než podání žaloby u soudu.
Mimosoudní řešení sporů s ČOI od 1.2.2016